Regulamin
- Wykupienie biletu oznacza zawarcie umowy o przewóz pomiędzy Przewoźnikiem a pasażerem na określonych niż warunkach.
- Bilet nie uprawnia innej osoby niż ta, której dane personalne wpisano do biletu i ważny jest przez 6 m-cy od daty wyjazdu.
- Pasażer zobowiązany jest aby zgłosić na 15 minut przed planowanym odjazdem, jak również do oczekiwania na pojazd do 3 godzin od ustalonej godziny odjazdu (korki, warunki atmosferyczne, inne zdarzenia losowe).
- Przewoźnik nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z przyczyn niezależnych od Przewoźnika (awaria pojazdu, korki, postoje na granicach, czynniki atmosferyczne, itp.).
- W czasie podróży w pojeździe obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu w tym także piwa, palenia tytoniu oraz używania środków odurzających.
- Przewoźnik ma prawo odmowy zabrania Pasażera z ważnym biletem na przejazd, jeżeli ten znajduje się w stanie nietrzeźwym, po spożyciu środków odurzających lub zachowuje się agresywnie.
- Zmiany terminu, rezygnacje zgłoszenia powrotu są ważne tylko po zgłoszeniu w biurze Przewoźnika telefonicznie lub osobiście.
- Nie wystawia się duplikatu biletu i nie zwraca należności za bilety zagubione.
- W przypadku awarii pojazdu Przewoźnik dołoży wszelkich starań, aby podróż była kontynuowana w możliwie najkrótszym czasie.
- Przewoźnik ma prawo zażądać opuszczenia pojazdu w przypadku, gdy pasażer:
– nie przestrzega warunków umowy o przewóz lub znajduje się w stanie nietrzeźwym,
– zachowuje się w sposób uciążliwy dla innych pasażerów,
– nie posiada wymaganych przepisami ważnych dokumentów stwierdzających jego tożsamość,
– dopuści się wykroczeń celno-dewizowych, a wyjaśnienie spraw z tym związanych z odpowiednimi służbami kontrolnymi trwa dłużej niż 30 minut. - Pasażer ma bezwzględny obowiązek zapinania pasów bezpieczeństwa, zabrania się chodzenia po pojeździe w trakcie jazdy.
- Dopuszczalny bagaż opłacony w cenie biletu to 25 kg i wymiarach 100x50x30 cm oraz bagaż podręczny 5 kg. Nadbagaż będzie zabierany w miarę wolnego miejsca i możliwości pojazdu pod warunkiem, że nie zagraża to bezpieczeństwu i nie powoduje zmniejszenia komfortu podróżowania pasażerów.
- Za bagaż w przestrzeni bagażowej oraz we wnętrzu pojazdu, jak również jego zawartość Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności.
- Podczas podróży pasażer zobowiązany jest do przestrzegania poleceń i zaleceń kierowcy lub pilota.
- Przewoźnik nie ponosi konsekwencji za samowolne oddalanie się od pojazdu i związane z tym następstwa.
- Za zanieczyszczenia pojazdu pobierana będzie opłata 300 zł na rzecz kosztów czyszczenia (np. zabrudzenie siedzenia podczas spożywania posiłków), za zanieczyszczenia tapicerki lub inne dokonane uszkodzenia z winy podróżnego, podróżny odpowiada osobiście w pełnym wymiarze. W celu zabezpieczenia ściągalności tej kwoty obsługa może zatrzymać bagaż jako kaucję oraz zażądać pisemnego zobowiązania zapłaty Przewoźnikowi za wyrządzone szkody.
- Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za osoby niepełnoletnie podróżujące bez opieki prawnego opiekuna.
- Przewoźnik zastrzega sobie prawo zmiany godziny odjazdu w stosunku do podanej godziny odjazdu wcześniej, o czym informuje pasażera.
- Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za zatrzymanie pasażera przez policję lub służby celno-graniczne.
- Przewoźnik przyjmuje reklamacje na piśmie w siedzibie firmy w terminie do 14 dni od daty przejazdu.